Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000777671<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Гордун С. М. Терміносистема екомаркетингу: структурно-семантичні та функціональні параметри (на матеріалі англомовної публіцистики) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / С. М. Гордун; Запорізький національний університет. - Запоріжжя, 2020. - 20 c. - укp.Здійснено аналіз структурно-семантичних і функціональних параметрів терміносистеми екомаркетингу (ЕМ) на матеріалі англомовної публіцистики. Визначено поняттєвий апарат і методологію дослідження англомовної терміносистеми ЕМ. Описано шляхи формування й етапи становлення досліджуваної терміносистеми. Розкрито структурно-семантичні особливості термінів ЕМ англійської мови. З'ясовано, що основними шляхами творення термінів ЕМ в англійській мові є синтаксичний і морфологічний. Проаналізовано синонімічні, антонімічні, полісемантичні й омонімічні відношення терміносистеми ЕМ. Розроблено тематичну класифікацію термінів ЕМ. Охарактеризовано синтаксичні, морфологічні та семантичні особливості публіцистичних текстів ЕМ. Описано основні функції термінів ЕМ у публіцистичних текстах. Визначено термінологічну насиченість публіцистичних текстів ЕМ. Укладено англо-український глосарій термінів ЕМ. Індекс рубрикатора НБУВ: У.в3 + Ш143.21-70
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА444435 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|