Ажиппо О. Диференціація змісту уроків фізичної культури з урахуванням показників стану кардіореспіраторної системи учнів основної школи / О. Ажиппо, М. Мамешина, І. Масляк // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2021. - № 3. - С. 5-12. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.Мета роботи - вивчити динаміку показників стану кардіореспіраторної системи (КРС) учнів 13 - 14 років під впливом диференційованого змісту уроків фізичної культури (ФК). У дослідженні брали участь 103 учня загальноосвітньої школи N 150 м. Харків. У дослідженні застосовано методи: теоретичний аналіз та узагальнення наукової та методичної літератури; медико-біологічні методи (тонометрія, пульсометрія, спірометрія); педагогічний експеримент; методи математичної статистики. Визначено нижчий за середній рівень функціонування КРС в учнів 13 - 14 років. Враховуючи показники функціонального стану серцево-судинної та дихальної систем (ССДС) учнів 13 - 14 років, диференційовано зміст уроків ФК; розроблено та впроваджено комплекси фізичних вправ, спрямованих на підвищення зазначених показників. Встановлено, що у результаті впровадження розроблених комплексів фізичних вправ у показниках, що відображають стан ССДС учнів експериментальних груп, відбулися достовірні позитивні зміни за всіма досліджуваними параметрами (p << 0,05 - 0,001). Унаслідок цього, стан КРС учнів 13 - 14 років підвищився з нижчого за середній до середнього. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|