Пірен М. І. Роль освіти як чинника мотивації громадян на єдність, толерантність і мир в управлінській культурі проблемного світу / М. І. Пірен, О. М. Петроє, М. Г. Іванчук // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Сер. Держ. упр. - 2020. - № 4. - С. 21-27. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.У статті по-новому, з позицій сьогодення розкрито роль освіти в контексті мотивації громадян на інноваційне мислення щодо розв'язання проблем кризовості в суспільстві, проблемності стосунків у процесі міжособистісної взаємодії, праці, формування довіри, поваги до політиків, культурно-освітнього діалогу між громадянами та політиками з метою досягнення порозуміння та впровадження демократичних змін. З нових позицій осмислено роль громадянської освіти, що спрямована на формування громадянина як суб'єкта політики, який повинен долучатися до її творення та реалізації, а також виділено ідею щодо гуманізації людського суспільства шляхом духовності та просвітницької роботи освітян у суспільстві. Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4Укр)132
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15105:держ.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|