РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000778134<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гіржева О. М. 
Маркетингова діяльність аграрних товаровиробників в контексті розвитку збутових систем їх продукції / О. М. Гіржева // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2020. - № 3. - С. 24-30. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Ефективність діяльності всіх учасників внутрішнього ринку агропродовольчої продукції суттєво залежить від якості реалізації процедур управління виробничо-комерційною діяльністю суб'єктів, які відносяться до сфер виробництва та обігу даного ринку. Об'єктивною обставиною, що пояснює цей процес є те, що ринкові відносини утворюють складну систему, що є середовищем взаємодії учасників ринку, від поведінки яких суттєво залежить успішність їх діяльності. Суб'єктивною ж обставиною є дія ситуативної складової формування кон'юнктури, яка також в певні мірі може бути наслідком реалізації маркетингової політики окремих учасників ринку. Мета статті - визначення впливу маркетингової діяльності товаровиробників на формування кон'юнктурних характеристик внутрішнього ринку аграрної продукції та виявленню їх особливостей, притаманних вітчизняній економіці. На основі комплексного наукового дослідження було систематизовано елементів комплексу маркетингу суб'єктів вітчизняного ринку аграрної продукції. Встановлено, що весь структурно-функціональний інструментарій комплексу маркетингу різною мірою використовується суб'єктами ринку аграрної продукції для формування конкурентних переваг, передусім, у короткостроковому періоді. При цьому саме через конкурентні механізми здійснюється вплив маркетингових заходів на формування кон?юнктурних характеристик ринку аграрної продукції. І саме завдяки ним порушується ринкова рівновага, що, в свою чергу, стає важелем еволюції ринку, що розглядається. Саме наявність диспропорцій у можливостях застосування комплексу маркетингу різними функціональними групами суб'єктів ринку призводить до викривлень у об`ємно-ціновій динаміці ринку та робить останню більш вигідною для підтримання ринкових позицій домінуючих на ринку груп суб'єктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-592 + У9(4УКР)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101404 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського