Heydari M. Investigating the impact of crisis on corporate costs and sales using econometrics method = Дослідження впливу кризи на корпоративні витрати та продажі із застосуванням економетричного методу / M. Heydari, Zh. Xiaohu, Kin Keung Lai, Zh. Yuxi, Lin Chen // Proc. of the Nat. Aviation Univ. - 2019. - № 4. - С. 71-85. - Бібліогр.: 49 назв. - англ.Постановка проблеми: стаття доповнює попередні дослідження і фокусується на питаннях прискорення глобалізації і глобальної економічної кризи, який зачепить більшість країн прямо або побічно. Оскільки криза зачіпає компанії, то в статті розглядається один із шляхів виходу з нього шляхом управління витратами на маркетинг. Мета роботи - виявити детермінанти, встановити вплив кризи на корпоративні витрати і продажу з використанням методу динамічної панельної економетрики, а також дослідити вплив кризи на витрати і продажу компаній. Вхідні дані: розглядається вплив маркетингових витрат на чисті продажі; були використані дані від 25 компаній, що діють на Тегеранській фондовій біржі протягом 11 років (2002 - 2012 роки). Методи: для перевірки гіпотези дослідження ми аналізуємо інформацію економетричними методами. У цьому дослідженні методи економетрики наступні: (дані панелі, дані статичної панелі, фіксовані ефекти і випадкові ефекти, модель фіксованих ефектів, модель випадкових ефектів, тест Хаусмана, модель даних статичної панелі, дані динамічного компонування, тест Вальда). Крім того, слід зазначити, що для аналізу даних в цьому дослідженні використовували тест F Лібера, тест Хаусмана і тест Вальда. У дослідженні використовувалося програмне забезпечення Stata, метод різниці першого порядку використовується для усунення статичних ефектів, а перервані значення залежної змінної використовуються в якості змінних інструменту. Результати: результати перевірки гіпотези показують, що перша і друга гіпотеза дослідника підтверджуються, а нульові гіпотези відкидаються. Крім того, третя, четверта і п'ята гіпотези дослідника відкидаються, а нульові гіпотези підтверджуються. Висновок: результати вказують на значний вплив на чисті продажі оціночних маркетингових витрат компанії, показують, що витрати на 1 риал в маркетингу призводять до збільшення продажів на 58 риалів, і навіть під час глобальної економічної кризи ця цифра еквівалентна 26 риалах. Аналіз наголошує на важливості маркетингових витрат на продажу в Ірані. Особливо в періоди криз і після них маркетингові витрати мали значний вплив на продажу. Індекс рубрикатора НБУВ: У.в611.2 + У010.482
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|