РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000778641<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Робул Ю. В. 
Теоретико-методологічні основи формування маркетингових систем під впливом розвитку інформаційних технологій : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / Ю. В. Робул; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова. - Одеса, 2021. - 40, [1] c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні основи та вироблено рекомендації щодо розвитку маркетингових систем на макрорівні в умовах розвитку цифрових технологій і цифрової трансформації соціоекономічно-екологічного середовища. Увагу приділено вирішенню актуальних економічних проблем забезпечення випереджального економічного зростання, інноваційного характеру соціоекономічного розвитку, розвитку споживання в умовах технологічної трансформації, пов'язаної з розвитком інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). У цьому контексті цифрові маркетингові системи є середовищем забезпечення та реалізації цифрового споживання, яке, у свою чергу, є важливим елементом цифрової трансформації в цілому. Запропоновано розглядати цифрову маркетингову політику не лише на рівні окремих організацій, але й на рівні макроекономічної системи в цілому із залученням понятійно-категоріального апарату макромаркетингу. Визначено структуру й елементи маркетингової системи цифрового маркетингу на макроекономічному рівні, цілі та завдання розвитку цієї системи. Показано, що розвиток цифрової маркетингової системи відбувається під впливом розвитку точкових інновацій і змін серед чинників макросередовища (соціоекономічного ландшафту). Цей розвиток регулюється соціоекономіко-технологічним режимом, який визначається конфігурацією його елементів. Ця конфігурація, у свою чергу, визначається доступом до сучасних технологій, рівнем розвитку та поширеності ІТ-освіти, рівнем спеціалізації учасників, ступенем розвитку ринку та поширеністю використання й доступу до цифрових кінцевих пристроїв. Визначено, що центральним елементом цифрової маркетингової системи є стрижневий цифровий маркетинг, центральним функціональним елементом якого є цифрові платформи. На основі уточненої систематизації функцій цифрових платформ установлено їх основні різновиди, які є важливими для розвитку цифрових маркетингових систем. Визначено показники розвитку цифрової маркетингової системи на рівні національної економіки, які дозволяють відстеження екстенсивного й інтенсивного їх зростання. За допомогою просторового та статистичного аналізу встановлено технологічні та нетехнологічні чинники впливу на розвиток цифрових маркетингових систем. Розроблено параметричну модель, яка пов'язує результативні та факторні ознаки розвитку цифрових маркетингових систем, представлено науково-методичне забезпечення процесу їх розвитку в заданих умовах макроекономічного середовища. Запропоновано підходи до формування механізму управління розвитком цифрової маркетингової системи як частини процесу цифрової трансформації економіки в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 + У9(4УКР)0-551.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450104 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського