Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освіти Японії та країн Європейського Союзу (на прикладі Польщі) : монографія / О. А. Біда, О. В. Кучай, Т. П. Кучай, Н. М. Бідюк. - Черкаси : Бідюк Є. І., 2021. - 293 c. - Бібліогр.: с. 256-292 - укp.Вивчено досвід прогресивних ідей, а саме: підготовки майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освіти Японії та країн Європейського Союзу (на прикладі Польщі), для переосмислення та ефективної організації процесу освіти України засобами новітніх технологій. Спрямовано на успішне вирішення комплексу теоретичних і практичних питань педагогіки вищої освіти. Результатами та висновками дослідження доцільно послуговуватися для обґрунтування концепцій, нормативних документів, подальшого розвитку стратегій модернізації системи підготовки майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освіти в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3(5ЯПО) + Ч489.518.3(4ПОЛ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА851692 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|