РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000779153<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Соколовський І. В. 
Соціологічний вимір корпоративної репутації : автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / І. В. Соколовський; Національна академія наук України, Інститут соціології. - Київ, 2021. - 15 c. - укp.

Здійснено концептуалізацію корпоративної репутації як категорії економічної соціології і запропоновано її авторське визначення, яке інтерпретує корпоративну репутацію як інтегральну оцінку корпоративного суб'єкта іншими соціальними суб'єктами або певною соціальною групою, що може впливати на успішність досягнення ним своїх цілей і є підґрунтям для формування ставлення оцінюючих суб’єктів до корпоративного суб'єкта та визначення ними відповідної соціально-економічної поведінки. Обґрунтована доцільність упровадження поняття корпоративної репутації як предметно-специфічного різновиду багатоаспектного поняття репутації до категоріального апарату сучасної економічної соціології. Проведено верифікацію підходу та методики вимірювання корпоративної репутації RepТгак™ на пострадянському просторі та підтверджено придатність її використання для України, Росії та Казахстану. На основі операціоналізації конструкту корпоративної репутації виділено два типи невідповідності методики RepТгак™ (пов’язані з її компонентами і структурою) соціологічному виміру корпоративної репутації та запропоновано авторські методики: вимірювання корпоративної репутації як сприйняття стейкхолдерів (у межах якої репутаційний індекс розраховується на основі як емоційних, так і когнітивних компонентів, враховує рівень обізнаності щодо компанії, репутація якої вимірюється) та вимірювання корпоративної репутації в медіапросторі (що дає змогу розраховувати показники, які можуть бути зіставлені за змістом і розмірністю шкал із базовою методикою RepТгак™). Удосконалено класифікацію підходів до дослідження і вимірювання корпоративної репутації. Виділено чотири групи підходів залежно від сфери її аналізу та типу даних, що використовуються: економічна оцінка репутації, медіарепутація, сприйняття стейкхолдерами та підходи, що досліджують репутацію в контексті мережевого аналізу. Розширено соціологічну інтерпретацію поняття репутації: з’ясовано відмінність поняття репутації від соціологічних понять довіри, престижу, авторитету, соціального та символічного капіталів, а також від мультидисциплінарних понять бренда, іміджу і гудвілу як близьких, але не ідентичних до неї за змістом. Визначено місце і роль цих феноменів у процесі формування корпоративної репутації.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450797 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського