Соколовський І. В. Соціологічний вимір корпоративної репутації : автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / І. В. Соколовський; Національна академія наук України, Інститут соціології. - Київ, 2021. - 15 c. - укp.Здійснено концептуалізацію корпоративної репутації як категорії економічної соціології і запропоновано її авторське визначення, яке інтерпретує корпоративну репутацію як інтегральну оцінку корпоративного суб'єкта іншими соціальними суб'єктами або певною соціальною групою, що може впливати на успішність досягнення ним своїх цілей і є підґрунтям для формування ставлення оцінюючих суб’єктів до корпоративного суб'єкта та визначення ними відповідної соціально-економічної поведінки. Обґрунтована доцільність упровадження поняття корпоративної репутації як предметно-специфічного різновиду багатоаспектного поняття репутації до категоріального апарату сучасної економічної соціології. Проведено верифікацію підходу та методики вимірювання корпоративної репутації RepТгак™ на пострадянському просторі та підтверджено придатність її використання для України, Росії та Казахстану. На основі операціоналізації конструкту корпоративної репутації виділено два типи невідповідності методики RepТгак™ (пов’язані з її компонентами і структурою) соціологічному виміру корпоративної репутації та запропоновано авторські методики: вимірювання корпоративної репутації як сприйняття стейкхолдерів (у межах якої репутаційний індекс розраховується на основі як емоційних, так і когнітивних компонентів, враховує рівень обізнаності щодо компанії, репутація якої вимірюється) та вимірювання корпоративної репутації в медіапросторі (що дає змогу розраховувати показники, які можуть бути зіставлені за змістом і розмірністю шкал із базовою методикою RepТгак™). Удосконалено класифікацію підходів до дослідження і вимірювання корпоративної репутації. Виділено чотири групи підходів залежно від сфери її аналізу та типу даних, що використовуються: економічна оцінка репутації, медіарепутація, сприйняття стейкхолдерами та підходи, що досліджують репутацію в контексті мережевого аналізу. Розширено соціологічну інтерпретацію поняття репутації: з’ясовано відмінність поняття репутації від соціологічних понять довіри, престижу, авторитету, соціального та символічного капіталів, а також від мультидисциплінарних понять бренда, іміджу і гудвілу як близьких, але не ідентичних до неї за змістом. Визначено місце і роль цих феноменів у процесі формування корпоративної репутації. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.24
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА450797 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|