Пішун С. Г. Методологічні засади формування й розвитку професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи : монографія / С. Г. Пішун; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. - Глухів : Литовченко Є. Б., 2020. - 342 c. - Бібліогр.: с. 315-342 - укp.Увагу приділено теоретичному аналізу та класифікації сучасних методологічних підходів до формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Детально розкрито сутність найсучасніших підходів: інтегрованого, акмеологічного, синергетичного, культурологічного, антропологічного, гуманістичного, особистісно-орієнтованого, компетентнісного, технологічного, професіографічного тощо. На підставі значної кількості використаних наукових джерел розкрито стратегії сучасної освітньої галузі у процесі професійної підготовки у закладах вищої освіти. Зазначено, що запропонований матеріал допоможе зорієнтуватися у методологічних траєкторіях формування професійної компетентності, усвідомити їх значення у підготовці майбутніх учителів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА851715 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|