РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних



Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000779787<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пузікова В. С. 
Господарсько-правовий механізм розвитку об'єктів інфраструктури авіаційних перевезень в Україні : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04 / В. С. Пузікова; Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. - Харків, 2021. - 20 c. - укp.

Дисертаційна робота присвячена питанням удосконалення господарсько-правового механізму розвитку об'єктів інфраструктури авіаційних перевезень в Україні. Зауважено, що аеропорт - це комплексна правова категорія, яка регулюється різними галузями права, а тому необхідно ініціювати прийняття спеціального Закону України "Про Аеропорти", яким забезпечити цілісне регулювання цієї галузі. Сучасною інноваційною формою здійснення господарської діяльності визнаються кластерні об'єднання. Аналіз організаційного та правового забезпечення процесу кластеризації, зокрема транспортної галузі в Україні, свідчить про наявні суперечності в запровадженні кластерного підходу до реалізації державної транспортної політики, які полягають, насамперед, у невідповідності змісту діяльності та ролі в цьому процесі регіональних і місцевих органів влади чинному законодавству та нормативно-правовим актам, у невикористанні переваг кластерного підходу над наявним галузевим у державному управлінні транспортною галуззю на регіональному рівні. Для територіальної та міжнародної бізнес-спільноти аеропорт повинен стати "центром бізнесу". Для ефективної реалізації аеропорту як ядра кластерного механізму необхідно прийняти Закон України "Про економічні кластери", ухвалити "Концепцію створення кластерів в Україні" та закріпити аеропорт як ядро економічного транспортно-логістичного кластера на законному рівні. Доцільним є закріплення на законодавчому рівні прав та обов'язків державного та приватного секторів у регулюванні, ціноутворенні, субсидіях, права власності та фінансування. Запровадження змін у нормативно-правовий механізм має бути спрямовано на функціонування ринкових саморегуляторів, які тісно пов'язані з функціонуванням механізму державного управління транзитним потенціалом. На прикладі Міжнародного аеропорту "Харків" досліджено спробу державно-приватного партнерства шляхом укладання договору оренди цілісного майнового комплексу з урахуванням відсутності чіткого правового регулювання та необхідності закріплення на законодавчому рівні особливостей державно-приватного партнерства. Практичне значення одержаних результатів дисертаційного дослідження полягає в тому, що основні положення дисертації буде запропоновано до адаптації в діяльності авіатранспортних підприємств України, доведено до рівня методичних, що дає можливість більш обґрунтовано здійснювати розвиток авіаційного транспорту в Україні; також вони можуть бути покладені в основу внесення змін і доповнень до законодавства України та в процесі розроблення нових нормативних актів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448139 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського