РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000779812<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Черноморець В. В. 
Розвиток STEM-освіти в Україні (за результатами дослідження "Стан розвитку STEM-освіти в Україні") / В. В. Черноморець, І. В. Василенко, М. В. Коваленко // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр.. - 2020. - № 3. - С. 71-81. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто результати дослідження "Стан розвитку STEM-освіти в Україні", яке проведено відділом STEM-освіти ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти". Дослідження здійснювалося методом анкетування, інструментарієм якого є Google Форми, для всіх груп респондентів: обласних координаторів, методистів міських/районних методичних центрів, керівників закладів середньої освіти, вчителів із навчальних предметів: інформатика, математика, фізика, біологія, хімія, технології. Кількість опитаних респондентів становить 2988 осіб. Анкети містили різні за типом і змістом запитання, аналіз відповідей на які надає змогу зробити висновки про стан розвитку STEM-освіти в Україні. Частину питань сформовано так, щоби була можливість порівняти відповіді, таким чином з'ясувавши бачення тієї чи іншої проблеми з точки зору кожної категорії респондентів. Процес розбудови галузі STEM-освіти відбувається за такими основними напрямами: створення законодавчо-правової бази, методологічного та науково-методичного підгрунтя, проведення досліджень змісту та результатів процесу, ознайомлення педагогів із найкращими зразками зарубіжного та вітчизняного інноваційного досвіду, навчання, супровід і підтримка STEM-вчителів тощо. Дослідження змісту, процесів і результатів упровадження STEM-освіти забезпечує оперативне отримування інформації, яка відображає мінливу педагогічну дійсність, допомагає запровадженню новації в практику освітнього процесу, надає змогу робити висновки та корегувати освітню діяльність на певному етапі. Завдяки узагальненим результатам досліджень можна дійти певних висновків і виробити рекомендації, а іноді й удосконалити теоретичні підвалини галузі STEM-освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29 + Ч423(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського