РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000780366<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ковальчук К. В. 
Концептуальні засади формування бренду / К. В. Ковальчук, М. Р. Подорожна // Бізнес Інформ. - 2021. - № 5. - С. 396-401. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Представлено концептуальний базис формування бренду на основі проведеного аналізу ключових ідей дослідників і практиків, які займалися проблемами брендингу, філософії ведення бізнесу в умовах ринкових відносин, розвитку торгової марки та бренду, розробки маркетингових стратегій, реклами, просування товарів на ринку. За результатами аналізу загальновизнаних концепцій ("Капітал бренду", модель "Колесо бренду", "Теорія іміджу", "Стратегічний бренд- менеджмент", "4-D Branding", "Максимізація потенційних вигод торгових марок", "Value-Based-Marketing") та теорій бренду таких учених, як Д. Аакер, Т. Гед, Д. Огілві, Я. Еллвуд, Ж.-Н. Капферер сформовано понятійний апарат брендингу, що складають такі поняття, як "капітал бренду", "торгова марка", "імідж", "репутація"; виділено характеристики бренду - лідерство, ідентичність, унікальність, цінність, перевага; визначено сутність бренду з позицій виробника, що формує конкурентні переваги продукту для споживача через задоволення його функціональних, соціальних, економічних, психологічних потреб. Особливу увагу в статті приділено концепціям позиціонування бренду, де основними "гравцями" ринку визначені компанія, конкуренти та її споживачі. Позиція бренду надає інформацію про ідентичність через засоби комунікації. Позиціонування бренду включає прагнення підкреслити його ключові аспекти, а ідея стратегії позиціонування полягає в донесенні до споживача чіткого уявлення про позицію бренду. Позиція бренду розкривається через набір асоціацій, уявлень та очікувань, які споживач пов'язує з брендом. Це відносна концепція, що грунтується на порівняльній оцінці споживачем даного бренду з конкуруючими брендами. Реальним підтвердженням використання зазначених концепцій у формуванні бренду компаній є аналіз рейтингових позиції таких глобальних брендів, як Apple, Amazon, Mercedes-Benz, Toyota, Google, Microsoft.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського