РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000780477<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шевчук Л. Д. 
Основні компоненти професійної діяльності вчителя математики з використанням ІКТ в умовах неперервної освіти / Л. Д. Шевчук, Б. В. Шевчук // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр.. - 2020. - Вип. 4. - С. 112-125. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів математики засобами інформаційно-комунікаційних технологій передбачає організацію професійної підготовки, яка базується на взаємопов'язаних принципах державної політики в галузі освіти, принципах організації педагогічного процесу, принципах навчання (дидактики). Розглянуто професійні функції, типові задачі діяльності та вміння, якими повинні володіти майбутні вчителі математики, уточнено основні компоненти професійної діяльності майбутнього вчителя математики з використанням ІКТ в умовах неперервної освіти. Неперервну освіту розглядаємо як нове інтегративне утворення, якому притаманні динамічність, гнучкість, наступність та яке полягає в злитті базової та подальшої підготовки людини до трудової та громадської діяльності в єдиний цілісний освітній процес. Професійна діяльність вчителя математики на пряму залежить від підготовки майбутнього вчителя математики в умовах неперервної освіти і передбачає цілеспрямовану діяльність із засвоєння знань студентами та оволодіння ними навичками й уміннями, які будуть використані для стимулювання розвитку особистості учня. Говорячи про застосування ІКТ у професійній діяльності вчителя математики, потрібно звертати увагу на вдосконалення професійно підготовки майбутніх учителів математики, а саме на різнобічний розвиток особистості з допомогою ІКТ, який забезпечує високий ступінь трудової активності, мобільності та адаптивність до швидкозмінних умов праці. Зміна форм організації навчання майбутніх учителів математики відбувається у напрямі переходу до форм змішаного навчання та передбачає використання як традиційних форм навчання вищої математики (лекції, практичних робіт, семінарів, консультацій, самостійної роботи та ін.), так й інноваційних (інтерактивних відеолекцій, розподілених комп'ютерно-орієнтованих практичних робіт, вебінарів, мобільних консультацій тощо, що надають можливість поєднувати формальне та неформальне навчання). Отже, готовність до педагогічної діяльності розглядається як результат і мета професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р21-353

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського