Васильєва Л. А. Філософія реклами та PR: теорія та практика : навч. посіб. / Л. А. Васильєва, О. П. Проценко; Національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут". - Харків : ХАІ, 2021. - 119 c. - Бібліогр.: с. 116-119 - укp.Виявлено особливості міждисциплінарного підходу до вивчення феноменів реклами та Public relation (PR), які інтенсивно розвиваються у сучасному соціокультурному просторі. Описано основні теоретичні положення маркетингу, менеджменту, психології реклами та PR, соціології та соціальної філософії щодо понять реклами та PR. Обгрунтовано нові питання в межах практичних технік і технологій під час розгляду PR-проблематики. Розкрито концепцію формування сутнісної природи PR-менеджера як затребуваного універсального посередника, що здатен впливати на соціально-інформаційну практику сучасного суспільства. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 я73 + Ч62 в05 я73 + У542.10-803.81 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА852653 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|