РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000780858<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Васильєва Л. А. 
Філософія реклами та PR: теорія та практика : навч. посіб. / Л. А. Васильєва, О. П. Проценко; Національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут". - Харків : ХАІ, 2021. - 119 c. - Бібліогр.: с. 116-119 - укp.

Виявлено особливості міждисциплінарного підходу до вивчення феноменів реклами та Public relation (PR), які інтенсивно розвиваються у сучасному соціокультурному просторі. Описано основні теоретичні положення маркетингу, менеджменту, психології реклами та PR, соціології та соціальної філософії щодо понять реклами та PR. Обгрунтовано нові питання в межах практичних технік і технологій під час розгляду PR-проблематики. Розкрито концепцію формування сутнісної природи PR-менеджера як затребуваного універсального посередника, що здатен впливати на соціально-інформаційну практику сучасного суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 я73 + Ч62 в05 я73 + У542.10-803.81 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852653 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського