Грабовенко Н. В. Основи державного управління якістю освіти України : монографія / Н. В. Грабовенко. - Київ : Вид-во Людмила, 2020. - 347 c. - Бібліогр.: с. 284-345 - укp.Обґрунтовано теоретико-методологічні засади і практичні рекомендації щодо вдосконалення концептуальних засад державного управління якістю освіти. У межах дослідження, на основі аналізу чинного законодавства, теорії і практики державного управління сформульовано комплекс науково-практичних висновків і пропозицій щодо вдосконалення державного управління якістю освіти в Україні. Узагальнено концептуальні підходи щодо трактувань якості освіти та наведено авторське визначення поняття "якість освітнього процесу". Уточнено зміст державного управління, пов'язаного із забезпеченням якості освіти. Зокрема, під якістю освітнього процесу розуміється комплекс характеристик освітнього процесу, що визначають послідовне та практично ефективне формування компетентностей та професійної свідомості фахівця; певний рівень знань і вмінь, розумового, фізичного та морального розвитку, якого досягли випускники закладу освіти відповідно до запланованих цілей навчання і виховання. Акцентовано, що при побудові системи державного управління якістю освіти, крім нормативних засад освітньої діяльності, наукової розробленості проблеми і стану педагогічної практики, необхідно враховувати особливості національної освіти як системи й основні тенденції розвитку освіти та суспільства. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к2 + Х819(4УКР)132
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА852577 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|