Гриньова М. В. Формування толерантного ставлення до дітей молодшого шкільного віку : метод. посіб. / М. В. Гриньова, Г. А. Люлька; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2021. - 82 c. - Бібліогр.: с. 65-74 - укp.Охарактеризовано особливості професійної діяльності вчителів молодшої школи на засадах толерантності, окреслено зміст та типи цього явища. Висвітлено ціннісні основи виховання толерантності у студентів з урахуванням психологічних, культурних та комунікативних аспектів толерантності у освітньому процесі. Надано методичні рекомендації щодо самопідготовки вчителя до толерантної взаємодії з суб'єктами освітнього процесу. Суть толерантності полягає у визнанні прав людини на відмінність від інших. Великою цінністю слід визнати здатність жити в мирі та толерантності щодо різних переконань, позицій, здатність захищати свої права і свободи, не порушуючи прав і свобод інших, готовність конструктивно взаємодіяти та приймати людей незалежно від їхніх думок та поведінки, що є основою цивілізованих відносин. В умовах нової української школи одним із актуальних завдань освітнього процесу є формування толерантної особистості починаючи з молодшого шкільного віку. Важливість цієї проблеми зумовлена тим, що сучасне суспільство в першу чергу стикається з цінностями та принципами, необхідними для його загального виживання та вільного розвитку, тобто з необхідністю реалізації стратегії ненасилля. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА852704 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|