РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000784623<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бялик О. 
Освітні інновації у вищій школі : навч. посіб. / О. Бялик, І. Дзюбенко; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Умань : Сочінський М. М., 2021. - 218 c. - Бібліогр. в кінці тем, с. 218 - укp.

У навчальному посібнику розкриваються загальні основи інноваційної освітньої діяльності, розглядається заклад вищої освіти як педагогічна система, вітчизняний та зарубіжний досвід інноваційної освітньої діяльності та дасться характеристика інноваційних освітніх технологій у вищій школі. ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6 Тема 1. Загальні основи інноваційної освітньої діяльності. Технологічний підхід в освіті 6 Тема 2. Заклад вищої освіти як педагогічна система 36 Тема 3. Науково-теоретичні підходи вітчизняних педагогів до розробки освітніх інновацій 62 Тема 4. Зарубіжний досвід інноваційної освітньої діяльності 76 / РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ У ВИЩІЙ ШКОЛІ 98 Тема 5. Сучасні системи навчання у вищій школі 98 Тема 6. Інноваційні освітні технології у закладі вищої освіти 105 Тема 7. Інноваційні технології навчання як дослідження 177 Тема 8. Сучасні інформаційно-комунікативні технології в освітньому процесі закладу вищої освіти 186 Тема 9. Технологія формування творчої особистості у вищій школі 193 Тема 10. Технології життєвого проектування і самореалізації особистості у вищій школі 211 РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА 218 З ПЕРЕДМОВА Визнання європейської інтеграції стратегічним зовнішньополітичним пріоритетом України, підписання Угоди України з ЄС про асоціацію, прийняття нового Закону України «Про вищу освіту», розробка Концепції розвитку вищої освіти на період 2015-2025 роки висувають нові актуальні завдання перед вищою школою на шляху до європейського і світового освітнього простору для забезпечення інноваційного поступу країни, потреб суспільства, ринку праці у кваліфікованих фахівцях. На порядку денному головною проблемою стає підготовка фахівців нової якості, здатних творчо мислити, швидко орієнтуватися в сучасному інформаційному просторі, приймати нестандартні рішення, вчитися і розвиватися впродовж усього життя. Інтеграція України у світове співтовариство актуалізує проблему готовності суспільства й особистості до змін у всіх сферах життєдіяльності: соціальній, економічній, науковій, політичній, техніко-технологічній. Пріоритетним завданням вищої професійної освіти стає розвиток у майбутнього фахівця таких якостей і здібностей, які дозволили б йому успішно адаптуватися до швидкозмінних конкурентних умов, з готовністю сприймати й реалізовувати інновації, створювати якісно новий освітній простір. Тому характерною тенденцією сучасної освіти є інноваційність, яка визначає її відкритість до нового, випереджувальний характер відносно інших галузей людської діяльності. Сучасна соціально-економічна ситуація, що склалася в нашій країні, потребує сутнісних змін у всіх сферах суспільного життя, в тому числі й в освіті, де виділено одне з ключових завдань - стимулювання та розвиток інноваційних процесів. Інновації в освіті пов’язані із загальними процесами у суспільстві, глобальними проблемами, інтеграцією знань і форм соціального буття. Відтак, характерною ознакою сучасної педагогіки постає інноваційність - здатність до оновлення, відкритість новому. Розвиток системи вищої та середньої освіти вимагає від педагогічної науки й практики вивчення і впровадження сучасних технологій та нових методів навчання дітей та молоді. Інновації в педагогіці пов’язані із загальними процесами у суспільстві, глобалізаційними та інтеграційними процесами. Інноваційна діяльність в Україні передбачена Законом України «Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україн», Державною програмою прогнозування науково- технологічного та інноваційного розвитку. Інновації в освіті є закономірним явищем, динамічним за характером і розвивальним за результатами, їх запровадження дозволяє вирішити суперечності між традиційною системою і потребами в якісно новій освіті. Сутнісною ознакою інновації є її здатність впливати на загальний рівень професійної діяльності педагога, розширювати інноваційне поле освітнього середовища у закладі освіти, регіоні. Як системне утворення інновація характеризується інтегральними якостями: інноваційний процес, інноваційна діяльність, інноваційний потенціал, інноваційне середовище. Одним із стратегічних напрямів розвитку національної системи освіти є широке впровадження інформаційних та інноваційних технологій в освітній процес. Інновації в освіті - актуальне питання в усі часи, воно пов’язане з використанням нових методів і технологій у системі освіти. Основним завданням наукової та інноваційної діяльності ЗВО є здобуття знань шляхом проведення наукових досліджень і розробок та їх спрямування на створення і впровадження нових конкурентоспроможних технологій, забезпечення інноваційного розвитку суспільства та підготовки фахівців інноваційного типу. У навчальному посібнику розкриваються загальні поняття інноваційної освітньої діяльності й дано характеристику освітнім інноваціям у вищій школі. Рекомендується для студентів, аспірантів та викладачів закладів вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.2 я73-1 + Ч311,01 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852705 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського