РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000784690<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мавріна М. І. 
Моделювання процесів рефлексивного управління споживчим попитом комерційних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / М. І. Мавріна; Класичний приватний університет. - Запоріжжя, 2020. - 20 c. - укp.

Увагу приділено вирішенню актуальної проблеми подальшого розвитку й удосконаленню інструментарію моделювання та прогнозування поведінки цільових груп споживачів для підвищення конкурентоспроможності комерційного підприємства в умовах мінливого ринкового середовища. Визначено роль і місце рефлексивного управління в організаційній структурі комерційного підприємства, уточнено важливість урахування факторів споживчих уподобань, розроблено метод їх оцінювання на основі комплексної кваліметрії. Вдосконалено ймовірнісну модель споживчого попиту на основі модифікованої просторової моделі Хаффа. Показано, що рефлексивна модель формування керуючих впливів надає змогу визначити ефективність витрат на особливості розвитку приватного сектора економіки нашої країни, тож може бути високоефективним інструментом управління завдяки вибору фінансово оптимального типу рефлексивних впливів. Для здійснення прогнозу поведінки цільових груп споживачів запропоновано використання методології рефлексивних ігор у поєднанні з моделями просторової взаємодії, а також методів визначення факторів особистих уподобань споживачів. Із цією метою розроблено концепцію управління споживчим попитом комерційних підприємств, яка ґрунтується на розрахунку якісних характеристик споживчих уподобань цільових груп споживачів, визначає найефективніші інформаційні канали впливу та краще адаптована до специфіки вітчизняної економіки. Для практичної реалізації розроблених моделей проведено низку досліджень, пов'язаних із поведінкою споживачів і їх реакцією на різні групи товарів. Розраховано розміри торговельних зон, згруповано споживачів за їх потребами, виявлено значущі якісні характеристики конкурентів. Як інструмент рефлексивного впливу використано рекламну кампанію. Оскільки з погляду управління викликає зацікавленість передбачення напряму поведінки споживачів і її чисельне вимірювання, то для практичної реалізації запропонованої моделі також вирішено завдання прогнозу ймовірного прибутку від рефлексивних заходів. Доведено ефективність використання розробленої концепції рефлексивного управління споживчим попитом комерційного підприємства для прогнозу поведінки суб'єктів економічних відносин у мікросередовищі комерційного підприємства з метою прийняття адекватних рішень у процесі виходу на новий ринок і господарювання на вже зайнятих ринкових позиціях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444989 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського