РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000784784<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Черкашин С. В. 
Розвиток університетської освіти Німеччмни (ХХ - початок ХХІ століть) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / С. В. Черкашин; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків, 2021. - 40 c. - укp.

Окреслено історіографію проблеми розвитку університетської освіти Німеччини у вітчизняній (дореволюційній, радянській, пострадянській) та зарубіжній науковій думці. Науково обґрунтовано етапи та провідні тенденції розвитку університетської освіти Німеччини у визначених хронологічних межах: І етап (1899 – 1932) – активних пошуків нової моделі університетської освіти на тлі зростання ролі природничих, інженерних і технічних наук, запитів промисловості і потреб держави щодо підготовки нової генерації фахівців; ІІ етап (1933 ‒ 1944) – радикальної трансформації університетської освіти Німеччини в умовах націонал-соціалістичного режиму; ІІІ етап (1945 – перша половина 60-х рр. ХХ ст.) – відновлення зруйнованої війною і нацистською ідеологією університетської освіти в розділеній Німеччині; ІV етап (друга половина 60-х рр. – 1989) – зосередження уваги на вирішенні проблем університетської освіти, проведення широкомасштабних заходів з метою упорядкування освітньої експансії; V етап (1990 – 1997) – консолідації зусиль освітніх політиків і наукової громадськості задля посилення конкурентоспроможності університетської освіти об’єднаної Німеччини й упровадження ринкових механізмів в основу її управління; VІ етап (1998 – 2018) – реформування університетської освіти Німеччини в контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів. Визначено наскрізні тенденції розвитку університетської освіти Німеччини упродовж XX ст. – початку XXI ст.; узагальнено й охарактеризовано погляди науково-педагогічної громадськості Німеччини ХХ – початку ХХІ ст. на роль педагогіки в цілому й дидактики вищої школи зокрема для розвитку університетської освіти; результати – положення й висновки щодо еволюції університетської освіти Німеччини та її провідних тенденцій упродовж ХХ – початку ХХІ ст. дають підстави для систематизації ідей, узагальнення досвіду й визначення перспектив його використання в процесі реформування університетської освіти України з урахуванням викликів, перед якими постає сучасне українське суспільство.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4НІМ) г

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448550 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського