РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000784821<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Федюк Г. З. 
Розвиток педагогічної майстерності вчителів природничих предметів у процесі неперервного професійного самовдосконалення : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. З. Федюк; Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Львівський державний університет безпеки життєдіяльності. - Львів, 2020. - 20 c. - укp.

Досліджено проблеми вдосконалення професійно-педагогічної діяльності вчителів природничих предметів шляхом розвитку їх педагогічної майстерності. На основі аналізу теоретико-методологічних підходів і психолого-педагогічних засад професійної діяльності вчителів, вивчення особливостей викладання природничих предметів у закладах загальної середньої світи, а також дослідження концептуальних аспектів неперервного професійного самовдосконалення особистості виявлено сутність, зміст і структуру педагогічної майстерності вчителя, специфічні принципи ефективного процесу професійного самовдосконалення вчителів природничих предметів, визначено критерії, показники та рівні педагогічної майстерності вчителів природничих предметів. Теоретично розроблено й упроваджено модель розвитку педагогічної майстерності вчителів природничих предметів у процесі неперервного професійного самовдосконалення (цільовий, концептуально-дидактичний, змістово-проєктувальний, організаційно-технологічний і критеріально-діагностичний блоки). Обґрунтовано організаційно-педагогічні умови неперервного розвитку педагогічної майстерності вчителів природничих предметів - комплекс науково-методичних заходів, які забезпечують зростання ефективності їх педагогічної діяльності. Зазначено, що методика розвитку професійно-особистісних та операційно-діяльнісних складових педагогічної майстерності вчителів природничих предметів обіймає види, засоби та технології підвищення кваліфікації, самоосвіти і невпинного саморозвитку педагогічних працівників. Доведено, що реалізація запропонованих інновацій суттєво покращує процес професійного самовдосконалення, підвищує якісні показники та динаміку розвитку педагогічної майстерності вчителів природничих предметів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)7-252,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА445050 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського