Бородай Е. М. Дидактичні умови реалізації військово-прикладних умінь і навичок учнів у навчальному середовищі старшої школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Е. М. Бородай; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. - Полтава, 2021. - 20 c. - укp.Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблем реалізації військово-прикладних умінь і навичок учнів у навчальному середовищі старшої школи в дидактичному контексті. Cхарактеризовано суть основних категорій дослідження, здійснено аналіз нормативних документів та сучасного стану військово-патріотичної підготовки учнів у навчальному середовищі старшої школи. Визначено структуру військово-прикладних умінь і навичок старшокласників (комунікативний, операційно-діяльнісний, здоров'язбережувальний, соціально-громадянський, саморегуляційний та кроскультурний компоненти). Досліджено зарубіжний досвід військово-патріотичної підготовки молоді у провідних країнах світу. Визначено, обґрунтовано та експериментально перевірено дидактичні умови реалізації військово-прикладних умінь і навичок учнів у навчальному середовищі старшої школи. Розроблено дидактичну модель реалізації військово-прикладних умінь і навичок учнів у навчальному середовищі старшої школи, яка поєднує методологічно-цільовий, змістово-функціональний та діагностико-результативний блоки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА448853 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|