Смірнова І. В. Ансамблеве письмо в камерно-інструментальних творах для змішаних складів у творчості німецьких композиторів кінця XVIII – XIX століть : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03 / І. В. Смірнова; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Суми, 2020. - 19 c. - укp.Увагу приділено вивченню ансамблевого письма в камерно-інструментальних творах для змішаних складів у творчості німецьких композиторів кінця ХVІІІ - ХІХ ст. (Л. ван Бетховена, Й. Брамса, К.-М. Вебера, І. Мошелеса, Ф. Риса, Л. Шпора). Розкрито жанрову специфіку камерно-інструментальних творів для змішаних складів і їх класифікації, виходячи з особливостей ансамблевого письма як комплексу технологічних прийомів для досягнення гармонійного ансамблевого звучання темброво-неоднорідних інструментів (на прикладі творів для змішаних ансамблів названих композиторів). Здійснено теоретичне обґрунтування жанрової специфіки змішаних ансамблів на основі тембру як жанроутворювального чинника, а також адекватності поняття "змішані ансамблі". Сформульовано визначення поняття "ансамблеве письмо" в кореляції із поняттям "фактура". Розглянуто ступінь рівноправ'я партій відносно складної ієрархічної супідрядності інструментів. Обґрунтовано відмінності в ансамблевому письмі між великими та малими складами, у творах із фортепіано та без нього, а також зміни в ансамблевому письмі у хронологічних межах від класициcтичної доби до пізнього романтизму. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.23-03(4НІМ)5-81
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА445165 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|