Жара Г. І. Теоретичні та методичні основи формування компетентності індивідуального здоров'язбереження вчителя в системі неперервної педагогічної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Г. І. Жара; Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченкат. - Чернігів, 2021. - 44 c. - укp.Обґрунтовано теоретичні та методичні основи формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя у системі неперервної педагогічної освіти. Розроблено, методично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні технології формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. Особливу увагу приділено компетентнісно орієнтованому процесу професійної підготовки і професійної соціалізації сучасного вчителя у системі неперервної педагогічної освіти. Досліджено зміст, організаційно-педагогічні умови, технології формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя у системі неперервної педагогічної освіти. Обґрунтовано та розроблено педагогічну технологію формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. Проаналізовано вимоги європейського освітнього простору до підготовки сучасного вчителя, методологічні та соціальні проблеми формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя в умовах неперервної освіти. Визначено категоріально-понятійний апарат проблеми індивідуального здоров’язбереження вчителя. Структуровано складові індивідуального здоров’я людини з урахуванням базових сфер життя на основі причинно-системного підходу. Обґрунтовано зміст і структуру компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя у на основі наявних оцінних критеріїв та визначено її місце у структурі освітніх компетентностей. Складовими компетентності є: психофізична, емоційно-чуттєва, ментально-когнітивна, соціально-свідома, колективно-креативна, соціально-ієрархічна, світоглядна. Схарактеризовано системні детермінанти, принципи, організаційно-педагогічні умови формування, зміст та критерії оцінювання ступеня сформованості компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя. Розроблено та експериментально перевірено ефективність педагогічної технології формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. Сформульовано методичні рекомендації та доповнення до професійного стандарту з формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354 + Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА449007 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|