РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000785415<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жара Г. І. 
Теоретичні та методичні основи формування компетентності індивідуального здоров'язбереження вчителя в системі неперервної педагогічної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Г. І. Жара; Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченкат. - Чернігів, 2021. - 44 c. - укp.

Обґрунтовано теоретичні та методичні основи формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя у системі неперервної педагогічної освіти. Розроблено, методично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні технології формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. Особливу увагу приділено компетентнісно орієнтованому процесу професійної підготовки і професійної соціалізації сучасного вчителя у системі неперервної педагогічної освіти. Досліджено зміст, організаційно-педагогічні умови, технології формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя у системі неперервної педагогічної освіти. Обґрунтовано та розроблено педагогічну технологію формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. Проаналізовано вимоги європейського освітнього простору до підготовки сучасного вчителя, методологічні та соціальні проблеми формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя в умовах неперервної освіти. Визначено категоріально-понятійний апарат проблеми індивідуального здоров’язбереження вчителя. Структуровано складові індивідуального здоров’я людини з урахуванням базових сфер життя на основі причинно-системного підходу. Обґрунтовано зміст і структуру компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя у на основі наявних оцінних критеріїв та визначено її місце у структурі освітніх компетентностей. Складовими компетентності є: психофізична, емоційно-чуттєва, ментально-когнітивна, соціально-свідома, колективно-креативна, соціально-ієрархічна, світоглядна. Схарактеризовано системні детермінанти, принципи, організаційно-педагогічні умови формування, зміст та критерії оцінювання ступеня сформованості компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя. Розроблено та експериментально перевірено ефективність педагогічної технології формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. Сформульовано методичні рекомендації та доповнення до професійного стандарту з формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449007 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського