Строілова Д. В. Підготовка майбутніх учителів основ здоров'я до застосування функціональної асиметрії мозку людини у професійній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Д. В. Строілова; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Суми, 2020. - 20 c. - укp.Розглянуто процес професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров'я у закладах вищої освіти. Уперше теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено модель підготовки майбутніх учителів основ здоров’я до застосування функціональної асиметрії мозку людини у професійній діяльності як відкриту динамічну систему, що включає методологічно-цільовий (мета, завдання, підходи, принципи, педагогічні умови), практичний (етапи, зміст, форми, методи, засоби) та контрольно-результативний (компоненти, критерії, показники, рівні, результат) блоки. Визначено сутність поняття "готовність майбутніх учителів основ здоров'я до застосування функціональної асиметрії мозку людини у професійній діяльності" та схарактеризовано його структурні компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний). Розроблено критерії (ціннісно-мотиваційний; пізнавальний; поведінковий; оцінний) з показниками (мотивація застосовувати ФАМЛ; нейропсихологічна обізнаність; уміння латеральної діагностики; уміння латерального супроводу уроку; здатність до рефлексії) та схарактеризовано рівні (інтуїтивний, базовий, усвідомлений) готовності майбутніх учителів основ здоров'я до застосування функціональної асиметрії мозку людини у професійній діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94 р3 + Ч481.354.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА445629 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|