РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000786076<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бурцева О. Г. 
Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Г. Бурцева; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. - Мелітополь, 2021. - 22 c. - укp.

Здійснено теоретичне обґрунтування й експериментальне дослідження проблеми формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій. З’ясовано сучасний стан вивчення проблеми в психології та педагогіці, узагальнено основні методологічні підходи (компетентнісний, системний, діяльнісний, середовищний, технологічний, інформаційний). Виявлено сутність поняття «інформаційна компетентність майбутніх учителів математики», визначено структурні компоненти, розкрито критерії, показники та схарактеризовано рівні сформованості інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій. Визначено педагогічні умови, методи, форми, принципи, розроблено та експериментально перевірено методичну систему формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій. Розроблено та експериментально перевірено методику формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій, а саме: доповнено зміст освітніх компонентів новими темами та відомостями. Розроблено й упроваджено курс за вибором для здобувачів освіти «Медіаосвітні технології в професійній діяльності вчителя математики». З метою розширення переліку засобів навчання в процесі формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя математики використовувалися наступні засоби медіаосвітніх технологій: графічні (інфографіка: Easel.1у, Canva.com та ін.; навчальний комікс: Pixton.com, ToonDoo та ін.); відео (навчальні відеофрагменти: Movavi, Windows Movie Maker та ін.); аудіо (навчальні аудіофрагменти: Sound Forge, Cool Edit Pro та ін.); універсальні (інформаційно-навчальний сайт, хмарні технології та ін.) та були розроблені методичні матеріали до створення дидактичних медіазасобів з математики на основі використання цих програмних продуктів. Запропоновано методику навчання здобувачів освіти, що передбачає оволодіння майбутнім учителем математики системою теоретичних знань, які сприяють впровадженню медіаосвітніх технологій у закладах освіти, вміщують практичну підготовку зі створення та використання медіапродуктів у професійній діяльності, зумовлюють набуття практики врахування дидактичних та методичних аспектів застосування медіаосвітніх технологій у навчанні математиці, під час контролю та самоконтролю, оцінки та самооцінки цифрових медіаосвітніх продуктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449212 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського