![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000786092<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Нагрибельний Я. А. Становлення і розвиток змісту навчальної дисципліни "Історія педагогіки" в освітній парадигмі України (1991 – 2019 рр.) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Я. А. Нагрибельний; Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. - Кропивницький, 2020. - 40 c. - укp.Розкрито етапи становлення й розвитку змісту навчальної дисципліни "Історія педагогіки" в освітній парадигмі України (1991 - 2019 рр.). Встановлено доцільність оновлення змістових складників навчальної дисципліни "Історія педагогіки" (ідеї української етнопедагогіки; здобутки світової педагогічної думки в контексті сучасних реалій; шляхи впровадження перспективного педагогічного досвіду в сучасну освітню практику). Схарактеризовано базові поняття дослідження, уточнено термінологічне поняття "зміст навчальної дисципліни "Історія педагогіки". Визначено й прокоментовано тенденції в розробленні змісту навчально-методичного супроводу навчальної дисципліни "Історія педагогіки" в закладах вищої освіти. Доведено доцільність уведення етнопедагогіки як оновленого складника змісту навчальної дисципліни "Історія педагогіки". Розкрито та проаналізовано ідеї класиків української та світової педагогічної думки в контексті сучасних реалій. Описано систему освіти в розвинених країнах з виокремленням освітньо-виховних пріоритетів теоретичного та прикладного характеру. Висвітлено шляхи реалізації ідей Болонського процесу в системі вищої освіти України. Обґрунтовано доцільність виокремлення в межах навчальної дисципліни "Педагогіка" змістового модуля "Історія галузевої педагогіки", що сприяє виробленню у студентів оцінних суджень у галузі професійно-педагогічної діяльності, спонукає до осмислення шляхів становлення та розвитку галузевої педагогіки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА446150 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|