Журавльова Л. С. Комплексна діагностика та корекція мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / Л. С. Журавльова; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 43 c. - укp.Комплексно досліджено проблему порушень мовленнєвого розвитку учнів початкових класів із дисграфією. Із позицій поліпарадигмального підходу охарактеризовано мовленнєвий розвиток і здійснено опис його структурно-функціональної моделі. Обґрунтовано структуру та висвітлено процес організації діагностичного етапу дослідження, викладено його зміст; розроблено критерії оцінювання мовленнєвого розвитку дітей із дисграфією. Наведено методику логопедичного скринінгу, поглибленої діагностики мовленнєвого розвитку дітей із дисграфією; визначено типологію мовленнєвого розвитку досліджуваної категорії дітей. Розкрито організаційно-педагогічні засади процесу корекції мовленнєвого розвитку дітей із дисграфією. Визначено компоненти системи комплексної діагностики та корекції мовленнєвого розвитку учнів початкових класів із дисграфією на основі системно-комплексного, культурно-історичного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, компетентнісного методологічних підходів. Наведено результати експериментальної перевірки ефективності впровадження експериментальної системи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.93
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА449147 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|