РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000786404<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Макаренко О. В. 
Методика складання задач з медичної і біологічної фізики в контексті сучасних педагогічних технологій / О. В. Макаренко, К. С. Макаренко, В. І. Макаренко, Л. О. Матяш, О. В. Сілкова // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 4. - С. 67-71. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета дослідження - розкриття основних етапів складання та розв'язування проблемної ситуації в процесі навчання майбутніх лікарів під час вивчення медичної та біологічної фізики. Для дослідження використовували теоретичний аналіз, структурно-логічний аналіз змісту та структури навчального процесу, спостереження та статистичну обробку результатів дослідження. Надано аналіз процесу складання ситуаційних задач. Вони розкривають основні етапи роботи над проблемною ситуацією: виявлення задачної ситуації (проблеми); виявлення протиріччя у задачній ситуації; створення проблемної ситуації; виявлення та аналіз елементів ситуаційної задачі (первісна модель задачі); короткий запис умови задачі, з використанням рисунків, графіків, схем тощо; повторний аналіз умови задачі з виділенням протиріч і законів, що описують ситуаційну задачу; формулювання проблеми; висунення гіпотез; спрощення умови; вибір методів, прийомів, способів розв'язування задачі; генерація ідей щодо розв'язування задачі; перевірка гіпотез; побудова аналітико-синтетичного ланцюга; розв'язування задачі у загальному вигляді; аналіз моделі задачі, уточнення формулювання умови задачі; обчислення; перевірка й оцінка відповіді до ситуаційної задачі; дослідження задачі, її заключне редагування, постановка нових задач. Висвітлено особливості реалізації розроблених етапів у процесі викладання медичної та біологічної фізики для майбутніх лікарів у поєднанні з груповим методом. Відмічено, що у груповій діяльності викладач корегує роботу студентів опосередковано, керує їх роботою через систему проблемних запитань і така діяльність має характер співпраці. Досліджується вплив типу задачної ситуації на тип складеної задачі. Аналізуючи досвід роботи науковців, методистів і власний із цієї проблеми, можна зробити висновок, що використання завдань на складання проблемних ситуацій значно активізує креативне мислення майбутніх лікарів, сприяє особистісно-орієнтованому процесу навчання. Подальшого дослідження потребує ілюстрація на матеріалі медичної та біологічної фізики кожного з етапів роботи над проблемною ситуацією.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського