РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000786405<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мар'єнко М. В. 
Гейміфікація освітнього процесу під час вивчення дисциплін природничо-математичного циклу учнями ЗЗСО / М. В. Мар'єнко, І. Ю. Борисюк // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 4. - С. 72-78. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Визначено поняттєвий апарат гейміфікації, зокрема у процесі навчання учнів ЗЗСО, наведено авторське бачення трактування базових термінів. Визначено сучасний стан розроблення проблеми впровадження гейміфікації в освітній процес. Обгрунтовано необхідність ширшого використання гейміфікації у навчанні. За результатами оцінювання учнів навчальні досягнення з теми "Алгоритми і програми" кращі в тих класах, де на уроках були використані елементи геймифікації. Дана тема, своєю чергою, передує вивченню програмування у наступних класах. Наведено також і причини проблем пов'язаних із використанням гейміфікації на уроках, зокрема, відсутність технічного обладнання, відсутність локалізації окремих платформ тощо. За умови стрімкого розвитку сучасного світу, до освіти висувають нові вимоги щодо навчання та розвитку всебічно розвиненої особистості. Процес гейміфікації освіти надає можливість відкривати нові перспективи навчання учнів на уроках природничо-математичного циклу. Використано теоретичні методи дослідження: аналіз, узагальнення, систематизацію наукових і науково-методичних джерел із проблеми дослідження, аналіз існуючих понять, пов'язаних із темою дослідження для подальшого визначення теоретичних засад, уточнення змісту основних понять, аналіз навчальної літератури. Вивчено психолого-педагогічну та навчальну літературу з проблеми дослідження та з'ясовано як висвітлено тему в наукових публікаціях. Виконано систематизацію термінологічного апарату та виявлено ступінь розроблення даної проблеми в наукових дослідженнях. Встановлено, що гейміфікація - це технологія освіти, яка швидко розвивається і має великий потенціал щодо позитивного впливу на ефективність освітнього процесу. Досвід науковців із даної проблеми надає можливість зробити висновок про те, що гейміфікація в освітній діяльності має право існувати як інструмент, який сприяє створенню умов для формування сучасної гармонійно розвиненої особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)2-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського