РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000786409<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Синюкова О. М. 
Практико-орієнтована форма організації процесу навчання як необхідна передумова опанування конструктивних елементів евклідової геометрії у закладах загальної середньої освіти / О. М. Синюкова, О. Л. Чепок // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 4. - С. 100-106. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Умовиводи конструктивного характеру аксіоматичної теорії евклідової геометрії (ЕГ) утворюють так звану елементарну ЕГ (ЕЕГ), положення якої складають основну частину освітнього контенту курсів геометрії закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО). Якщо навчальний предмет, сформований на базі певної аксіоматичної теорії, містить суттєву кількість елементів саме її конструктивної (елементарної) складової, то опанування контенту цієї складової без організації у визначеному розумінні практико-орієнтованого процесу навчання представляється неможливим. Форми, прийоми та методи подібного навчання змінюються, у першу чергу, завдяки невпинному прискоренню науково-технічного прогресу. Дослідження доцільних сучасних форм, прийомів і методів упровадження практико-орієнтованого навчання (ПОН) під час опанування у ЗЗСО визначених навчальною програмою елементів ЕЕГ представляється задачею вельми актуальною. Для проведення досліджень використано як теоретичні методи, насамперед, пов'язані з аналізом відповідних інформаційних джерел, так і емпіричні, які базуються на власному практичному досвіді та дискусійного характеру обговореннях визначених вище питань із вчителями-практиками. Наведено та проаналізовано конкретні доцільні форми, прийоми та методи ПОН по відношенню до елементарної складової систематичних курсів ЕГ ЗЗСО. У широкому розумінні ПОН передбачає отримання нових знань, умінь і навичок як результат власної свідомої активної діяльності. А така діяльність, як і кожна діяльність людини, є покроковою, конструктивною за своєю сутністю. Звідси випливає, що якісне опанування визначених навчальною програмою розділів ЕЕГ як відповідних конструктивних складових ЕГ вимагає організації всього освітнього процесу саме у вигляді практико-орієнтованої системи навчання. На підставі обгрунтувань теоретичного характеру практико-орієнтовану у широкому розумінні форму організації процесу навчання представлено як необхідну передумову вдалого опанування положень ЕЕГ у ЗЗСО, розкрито напрямки організації відповідної цілісної системи ПОН. Подальші дослідження можна спрямувати на створення конкретних практичних рекомендацій для відповідної категорії освітян.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181 р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського