Moeinifar V. Zealots' effect on opinion dynamics in complex networks = Вплив фанатиків на динаміку думок у складних мережах / V. Moeinifar, S. Gunduc // Math. Modeling and Computing. - 2021. - 8, № 2. - С. 203-214. - Бібліогр.: 27 назв. - англ.Вивчено вплив фанатиків на соціальні мережі. Розглянута соціальна мережа (СМ) заснована на безмасштабних мережах із використанням методу Барабаші - Альберта та випадкових мереж із використанням методу Ердос - Рені. Використано попередньо вивчену модифіковану модель виборця, яка включає фанатиків - людей, які ніколи не змінюють своєї думки. Вибрано видатних особистостей (тобто хабів) як фанатиків. Таким чином, спочатку вибрано за фанатиків важливих людей із високим ступенем (хабів); пізніше - людей із високим ступенем близькості. А потім проаналізовано час досягнення консенсусу у випадку, коли фанатики вибираються як неважливі особистості та порівняно результати усіх випадків. Виявлено, що час для досягнення консенсусу в СМ є однаковим для різної кількості фанатиків, але з однаковим ступенем зараженості фанатизмом. Наприклад, ефект одного фанатика зі ступенем 64 збігається з ефектом 8 фанатиків зі ступенем 8. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*686.2*332.1-723.581
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж43974 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|