Пономаренко Т. В. Еволюція теоретичної думки щодо трактування маркетингових стратегій підприємств / Т. В. Пономаренко // Бізнес Інформ. - 2021. - № 9. - С. 6-12. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Визначено поняття "стратегія" як план, конкурентні дії, модель поведінки, позиція на ринку, концепція та перспектива. Стратегія являє собою комплексний, єдиний та інтегрований план, набір дій і заходів для вирішення конкретної проблемної ситуації, досягнення цілей цілеспрямованого характеру, які розроблені заздалегідь на певний період часу. Сучасні тенденції реалізації стратегій передбачають забезпечення якості продуктів, фокусування на окремих групах споживачів і вдосконалення продуктів та послуг. Стратегії лідерства та мінімізації витрат і диференціації зазвичай орієнтовані на отримання конкурентної переваги в рамках широкого кола сегментів галузі, тоді як стратегія фокусування передбачає отримання переваг стосовно витрат або диференціації у вузьких сегментах галузі. Виявлено сучасні тенденції реалізації стратегій диференціації, лідерства, мінімізації витрат і фокусування на прикладі підприємств країн ЄС. Визначено три найбільш популярні стратегії компаній: фокус на високій якості - 52,3 % компаній ЄС використовують цю стратегію; фокус на задоволенні усталених груп споживачів - 50,3 %, що відображає світогляд або мислення підприємців на цих ринках і підтверджує теоретичну думку про те, що стратегія - це концепція, яка має прояв у світогляді зацікавлених сторін і власників бізнесу; фокус на вдосконаленні існуючих продуктів і послуг, яку в середньому використовують 41,5 % компаній. Крім цього, фокус на зверненні до нових груп споживачів використовують 37,7 % фірм ЄС, а на конкретному для клієнта рішенні - 36,7 % організацій. Доведено, що більшість компаній ЄС використовують дві або більше стратегій водночас, які побудовані на інноваційній діяльності (продуктів, послуг, бізнес-процесів). Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У529.0-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|