Мелега К. П. Концептуальні засади підготовки магістрів медсестринства у ДВНЗ "УжНУ" в контексті побудови нової моделі медсестринства в Україні / К. П. Мелега, Л. П. Русин // Україна. Здоров'я нації. - 2019. - № 3. - С. 96-101. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Мета роботи - проаналізувати та узагальнити особливості змісту освітніх програм підготовки магістрів медсестринства в контексті формування у них професійних компетентностей та здійснення професійної діяльності. Об'єкт дослідження - професійна підготовка магістрів медсестринства в умовах побудови нової моделі функціонування медсестринської галузі в Україні. На основі теоретичного аналізу і узагальнення фахової літератури з проблеми встановлено, що побудова нової моделі функціонування медсестринської галузі в Україні вимагає інноваційних підходів до підготовки магістрів медсестринства, передбачає формування спеціаліста якісно нового рівня професіоналізму, компетентності, загальної культури, творчої ініціативи і правових знань. Освітні програми магістратури з медсестринства повинні пропонувати студентам елементи принаймні чотирьох сфер знань: медицина, управління, педагогіка, основи наукових досліджень і забезпечувати формування комплексу якостей лідера, організатора, менеджера, психолога у сфері ділових і людських стосунків, здатного забезпечувати впровадження пацієнт-орієнтованого підходу в систему охорони здоров'я, а також займатися педагогічною діяльністю та проводити наукові дослідження. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4Укр)р2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25956 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|