Позинич І. С. Використання інноваційних технологій VR, AR, 3D в музейній педагогіці / І. С. Позинич // Наук. зап. Держ. природознав. музею. - 2020. - Вип. 36. - С. 209-212. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Найголовніше завдання педагога - це навчити дітей вчитися, а зацікавити сучасних учнів у навчанні справа не легка, але можлива. І помічниками можуть стати інноваційні й комп'ютерні технології, що надають змогу не тільки формувати в учнів знання, уміння й навички, але й вирішувати більш важливе завдання, яке постає перед навчанням, - розвивати особистість учня, задовольняти його пізнавальні інтереси. Серед них це імерсійні технології: технології віртуальної (VR) virtual reality та доповненої (AR) augmented reality реальності. Віртуальна реальність зможе перенести в будь-який місце, а доповнена реальність помістить будь-який об'єкт поряд з дитиною. Особливо це необхідно під час підготовки до уроків з учнями покоління Z, які є цифровими громадянами, або "Digital Native". Для представників покоління Z характерне етичне споживання, підприємницькі амбіції, прогресивні погляди на різні теми - від освіти і до питання статі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + Ч774(4УКР)7 с51
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69957 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|