Підлипська А. М. Критичний дискурс інтерпретації балетної класики другої пол. 1920 - першої пол. 1930-х років / А. М. Підлипська // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб.. - 2019. - Вип. 30. - С. 46-53. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.З'ясовано роль критичного дискурсу у формуванні явища "радянський класичний балет". Зауважена можливість виокремити дві стратегії щодо інтерпретації класичної балетної спадщини у радянському балеті - автентичне відтворення авторської редакції (реставрація) й інтерпретація балетної вистави згідно з ідеологічними приписами партійних інстанцій. Використання класичної спадщини у владних цілях, наповнення її ідейним змістом, паритетність пізнавальної та дієвої функцій мистецтва у процесі інтерпретації спадщини, наближення балетів минулого до нового глядача, орієнтація на його інтереси (А. Луначарський, М. Ліфшиць, І. Соллертинський) - ці ракурси цілком відповідали реалістичним тенденціям у мистецтві, не заперечувалися як представниками різних дискурсів, так і правлячою елітою. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ335.420 г + Щ335.423(4СОЮ)61
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|