Шевченко Р. С. Солоспів М. Лисенка "Молітесь, братія, молітесь!" з поеми "Гайдамаки" Т. Шевченка у контексті інструментального синтезу фортепіано та бандури / Р. С. Шевченко // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб.. - 2019. - Вип. 30. - С. 160-165. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Досліджено інструментальні партії дум у виконанні кобзарів О. Вересая, П. Братиці, С. Пасюги, І. Кучеренка, Г. Гончаренка, записаних М. Лисенком та Ф. Колессою. Виявлено найбільш типові прийоми кобзарського виконавства і їхнє вживлення у фортепіанну фактуру епіко-драматичного солоспіву. Зазначено, що втілення бандурного компоненту найкраще відображено у фортепіанних партіях вокальних творів циклу "Музика до "Кобзаря" Тараса Шевченка". Здійснено семантичний аналіз фортепіанної партії солоспіву. Це допомагає розкрити значення тембру бандури у створенні нових музичних знаків і знакових систем у творчості композитора, що є характерною ознакою музичної мови М. Лисенка. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)54 Шевченко Т.Г. 86 + Щ313(4УКР)6-81Лисенко М. + Щ315.42-73(4УКР)-83 + Щ315.697-73(4УКР)-83
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|