Підлипська А. М. Концептуально-світоглядні засади балетної критики Олександра Черепніна / А. М. Підлипська // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб.. - 2020. - Вип. 34. - С. 211-216. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Виявлено ключові поняття балетно-критичної діяльності О. Черепніна - виражальне та зображальне, мистецький синтез, симфонічний танець і танцдрама; основний метод - дескриптивний аналіз. Доведено, що О. Черепніним були інтерпретовані естетичні концепції Б. Кроче та екстрапольовані в поле балетної критики. У Б. Кроче естетична інтуїція як форма апріорного синтезу вписана у широкий контекст лінгвістичних і інтерпретативних технік, в О. Черепніна естетична інтуїція вписана в контекст діалектичної взаємодії різних форм танцю, в першу чергу, "симфонічного танцю" і "танцювальної драми". Індекс рубрикатора НБУВ: Щ335.42 г(4УКР)6 дЧерепнін О.
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|