Holovach I. Individual drive of internal combustion engine lubrication system based on switched reluctance motor = Індивідуальний привід системи змащування двигуна внутрішнього згорання на базі вентильного реактивного двигуна / I. Holovach, L. Kasha, I. Hudzii // Energy Eng. and Control Systems. - 2020. - 6, № 2. - С. 146-151. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.Проведено аналіз сучасних систем змащення двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ). З'ясовано, що системи з механічними компонентами приводу, що містять механічні та електронні компоненти мають ряд недоліків. Зокрема, за холодного пуску ДВЗ, коли в'язкість мастила є високою, характеристика гідродинамічного опору різко піднімається вгору, що призводить до високого тиску на низьких обертах і привід вимагає низьких обертів насоса. Знову ж, зростання температури мастила є причиною зменшення в'язкості, характеристика гідродинамічного опору стає більш пологою. Це, своєю чергою, зменшує тиск у системі змащування та вимагає збільшення обертів помпи, для того, щоб підтримати тиск постійним. На підставі проведеного аналізу сформульовано вимоги до мастильних систем і запропоновано окрему систему змащення з примусовою подачею мастила. Для приводу насоса системи змащування ДВЗ запропоновано та розраховано вентильний реактивний двигун, який за своїми якостями є одним із перспективних щодо використання у такого типу системах. Індекс рубрикатора НБУВ: З365
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж44046 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|