Lys S. Analysis of computer modelling results on fuel rods strength and condition at reduced or absent cooling caused by accident = Аналіз результатів розрахункового моделювання міцності і стану твелів в умовах аварії з погіршеним або відсутнім охолодженням / S. Lys // Energy Eng. and Control Systems. - 2021. - 7, № 1. - С. 7-16. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.Наведено феноменологію поведінки твелів у важкій аварії. Як приклад наведено опис експерименту з важким пошкодженням 19-твельної збірки типу ВВЕР, проведеного на установці CORA (Дослідницький Центр Карлсруе, Німеччина). Наведен умови випробування та результати посттестових досліджень збірки. Наведено стислий опис твельного коду RAPTA-SFD, який брав участь в Міжнародній Стандартній Проблемі ISP-36. Наведено основні результати розрахункового моделювання експерименту CORA-W2 із використанням коду RAPTA-SFD. Серед наведених експериментально-розрахункових результатів значне місце займають дані щодо поведінки елементів із нержавіючої сталі. Конструкція випробуваної в експерименті CORA-W2 збірки містила значну кількість сталевих елементів: дистанціонуючі решітки, направляючий канал, оболонка поглинаючого елемента. Дистанціонуючі решітки і направляючий канал сучасної вдосконаленої тепловиділяючої збірки (УТВЗ) ВВЕР-1000 виготовляються з цирконієвого сплаву, тому відносні кількісні характеристики хімічних взаємодій матеріалів із нержавіючої сталі для сучасної УТВЗ в аналогічних умовах будуть значно нижчими. Індекс рубрикатора НБУВ: З46-082.03 + З46-042.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж44046 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|