РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000790006<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Dobrianska V. 
Integral evaluation of service marketing objects = Інтегральна оцінка об'єктів маркетингу сфери послуг / V. Dobrianska // Економіка і регіон. - 2021. - № 2. - С. 123-128. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

За останні кілька десятиліть у найбільш економічно розвинутих країнах спостерігається інтенсивне зростання сфери послуг. У цих країнах наразі остання складає більшу частину економіки. Галузі послуг на розвинутих ринках численні, починаючи від фінансових послуг, страхування, охорони здоров'я, готельно-ресторанної справи, туризму, інформаційних послуг, роздрібної торгівлі, комунальних послуг, медіа тощо. У наш час конкуренція у будь-якому бізнесі різко загострилася. Це стосується тим більше сфери послуг. Щоб перемогти у конкурентній боротьбі, сервісній компанії потрібно мати більші можливості (обсяг діяльності). Обсяг діяльності - це ступінь можливості системи надати послуги, на яких вона спеціалізується. Обсяг діяльності виробничого підприємства визначається максимальним рівнем продуктивності. Виникає необхідність комплексного оцінювання конкуруючих компаній сфери послуг за різними характеристиками. Мета роботи - запропонувати методику інтегрального оцінювання об'єктів маркетингу послуг за комплексом складових, які характеризують обсяг діяльності. Використано методику інтегрального оцінювання об'єктів маркетингу послуг для визначення конкурентоспроможності компанії "Нова пошта". Застосована методика інтегрального оцінювання дає можливість визначити конкурентоспроможність компаній, якість обслуговування клієнтів та інші об'єкти маркетингу сфери послуг, використовуючи комплекс показників. За результатами експертного опитування характеристиками, за якими оцінювалася конкурентоспроможність компанії "Нова пошта", обрано: дохід за місяць (у тисячах гривень), кількісно-якісний склад персоналу (у балах), рівень матеріально-технічного забезпечення (в процентах), імідж (у балах), якість надання послуг (у балах), рентабельність послуг (у процентах), кількість клієнтів за місяць (осіб), рівень (доступність) цін (у балах). При цьому методика враховує як об'єктивну, так і суб'єктивну значимість показників з точки зору експертів або опитаних респондентів. Додаткова перевага цієї методики полягає в тому, що показники можуть мати різні одиниці виміру, а краще значення може бути і максимальним, і мінімальним.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського