РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000790437<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Могилевська О. Ю. 
Концепція формування маркетингової системи як фактора стійкого розвитку промислових підприємств : монографія / О. Ю. Могилевська, Л. В. Романова, О. І. Дацій. - Київ : Вид-во КиМУ, 2021. - 462 c. - Бібліогр.: с. 333-386 - укp.

Комплексно досліджено теоретичні та прикладні аспекти формування концепції маркетингової системи як фактора стійкого розвитку промислових підприємств за умов сучасного ринку. Розкрито особливості застосування маркетингу на промисловому ринку. Визначено сучасну парадигму маркетингової системи. Окреслено концептуальні підходи до стійкого розвитку промислових підприємств. З'ясовано питання побудови стратегічної підсистеми державно-приватного партнерства зі стейкхолдерами, що забезпечує формування необхідного рівня консолідації в межах державно-приватного партнерства стратегічних економічних інтересів держави, бізнесу та суспільства щодо пріоритетів стійкого розвитку промислових підприємств України. Запропоновано модель багатофакторної конфігурації маркетингової системи стійкого розвитку промислових підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852887 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського