РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000790524<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гриценок І. 
Педагогічна технологія розвитку підприємницької компетентності майбутніх кваліфікованих робітників у процесі проєктної діяльності / І. Гриценок // Професійна педагогіка. - 2021. - № 1. - С. 23-31. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Зазначено, що нова якість професійної освіти орієнтована не стільки на засвоєння учнівською молоддю певної суми знань, умінь, скільки на розвиток особистості. Заклади професійної (професійно-технічної) освіти мають формувати ключові компетенції, професійні компетентності, особливо гостро постає питання розвитку підприємницької компетентності (ПК) учнівської молоді. Це можливо завдяки використанню сучасних освітніх технологій. Мета роботи - охарактеризувати педагогічну технологію розвитку ПК майбутніх кваліфікованих робітників (МКР) у процесі проєктної діяльності, висвітлити критерії ефективності її реалізації. Методи: аналіз наукової літератури, законодавчо-нормативних документів - для з'ясування сучасних тенденцій формування педагогічної технології розвитку ПК МКР у процесі проєктної діяльності; методи аналізу та синтезу - для формулювання критеріїв і показників ефективності реалізації педагогічної технології розвитку ПК МКР у процесі проєктної діяльності, систематизація даних, узагальнення професійного досвіду для розроблення теоретичних і методичних підходів до визначення умов перевірки її результативності; порівняльний аналіз, синтез і методи експертного оцінювання - для формування вимог щодо експериментальної перевірки результативності педагогічної технології розвитку ПК МКР у процесі проєктної діяльності. Сформульовано критерії та показники ефективності реалізації педагогічної технології розвитку ПК МКР у процесі проєктної діяльності на сучасному етапі розвитку суспільства. Експериментально перевірено результативність педагогічної технології розвитку ПК МКР у процесі проєктної діяльності, сформульовано критерії та показники ефективності її реалізації - це, своєю чергою, надасть змогу переключити організацію освітнього процесу з "театру одного актора" на співпрацю та продуктивну проєктну діяльність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.357 + У.р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського