РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000790536<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бахтіярова Х. 
Інтегративний підхід у підготовці майбутніх педагогів професійного навчання / Х. Бахтіярова // Професійна педагогіка. - 2021. - № 1. - С. 143-150. - Бібліогр.: 148 назв. - укp.

Зазначено, що застосування інтегративного підходу у підготовці педагогів професійного навчання (ППН) зумовлена інтеграційними процесами сучасної української освіти, спрямованими на відкритість, формування цілісної картини світу, інтеграцію з національною історією, традиціями, українською культурою. Мета роботи - визначити сутність інтегрованого навчання у підготовці майбутніх ППН та окреслити специфіку поєднання в освітній програмі предметів інженерного та психолого-педагогічних циклів. Методи: теоретичні (індукція, дедукція, узагальнення) - для систематизації наукових фактів, встановленні взаємозв'язку між різними поняттями; емпіричні (дослідження, обгрунтування педагогічного досвіду) - для вивчення освітніх програм підготовки здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти та врахування їх результатів в освітньому процесі. Визначено суперечності при складанні освітніх професійних програм, можливості забезпечення паритетного співвідношення інженерних і психолого-педагогічних дисциплін із метою формування у майбутніх викладачів професійної освіти інженерної та психолого-педагогічної бази; обгрунтовано інтегрований підхід при розробленні та реалізації освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів зі спеціальності 015 "Професійна освіта (Транспорт)" у Національному транспортному університеті. Визначено, що інтегроване навчання є одним із дієвих механізмів підвищення рівня професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів за рахунок послідовних і взаємопов'язаних дій викладача та здобувача освіти, спрямованих на формування цілісної картини світу на основі об'єднання змісту інженерних і психолого-педагогічних дисциплін; з'ясовано, що специфіка поєднання в освітній програмі предметів інженерного та психолого-педагогічних циклів у підготовці майбутніх педагогів професійного навчання полягає у встановленні міжпредметних зв'язків, наскрізності навчальної, технологічної та педаго-гічної практик, створенні інтегрованих освітніх курсів, розробленні нових форм організації навчання, впровадженні навчальних проєктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + О3р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського