Гаєвська Т. І. "Культурний продукт" у контексті культурної діяльності / Т. І. Гаєвська // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Культурологія : наук. зб.. - 2020. - Вип. 35. - С. 127-133. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Сучасні процеси глобалізації виявляються у трансформації суспільства з традиційними поглядами у повноцінні суспільства споживання сучасного типу. Культурне виробництво і споживання все частіше вписуються в промислові межі, а споживані культурні блага розглядаються як товари. Культурний продукт може бути створений і в культурі, і мистецтві, і в науці. Методологія передбачає тісний взаємозв'язок економічного і культурологічного підходів: економіка виявляє себе в культурі, а культура в економіці. При розгляді існуючого різноманіття концепцій в дослідженні культурного продукту виявляється проблема, яка полягає в тому, що залишаються поза увагою його сутнісні властивості, не аналізується і сам процес власне виробництва. Причина недостатності - надзвичайна різноманітність культурних продуктів, їх постійна зміна, тимчасовість існування. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.161.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|