Більченко Є. В. Відчуження як трансгресія бажання у бренд: культурологічні та психоаналітичні виміри / Є. В. Більченко // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Культурологія : наук. зб.. - 2021. - Вип. 37. - С. 98-104. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Переосмислено крах цінностей у культурній самосвідомості сучасної молоді. Мета роботи - культурологічне тлумачення стану відчуження на базі структурного психоаналізу. Методологію дослідження складає синтез cultural studies та лаканізму. Головними методами постають деконструкація та герменевтична інтерпретація. Гіпотеза дослідження полягає у тому, що відчуження тлумачиться не як вакуум, а як трангресія - прорив крізь табу (Символічне) та примноження в геометричній прогресії бажання (Реального), яке перетворюється на товарний знак (бренд). Наукова новизна роботи полягає в радикальній трансформації концепту відчуження, яке тлумачиться не як втрата суб'єктності, а як жах індивіда перед зустріччю з нею. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-953.6 + С5*423.122*332.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|