Petrov L. Theoretical researches of a car wheel with a traction compensator = Теоретичні дослідження автомобільного колеса з компенсатором тягового зусилля / L. Petrov, Yu. Petryk // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2021. - Вип. 1. - С. 27-37. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.Робочий процес кочення колісного рушія супроводжується навантаженням колісного рушія силою гравітаційного навантаження, що призводить до стискання та розтягування шини у разі її деформації. Розглянуто питання дослідження механічної системи автомобільне колесо - пружинний компенсатор тягового зусилля (МС АК ПК ТЗ), з застосуванням теореми про зміну кінетичної енергії цієї системи, загального рівняння динаміки, а також рівняння Лагранжа другого роду. Мета дослідження - вдосконалення конструкторсько-технологічної схеми кочення колісного рушія, перетворення енергії підведеної до колісного рушія в обертальний рух колісно-пружного компенсатора (КПК) ТЗ, який є допоміжним фактором до цієї технології. Наукова та практична значущості роботи полягає в тому, що вперше запропоновано технологію в якій під час обертання колісного рушія введено частку енергії обертального руху МС АК ПКТЗ, яка надає можливість значно підвищити ТЗ колісного рушія. Методологія дослідження - встановити математичний зв'язок силою, яку створює "автомобільний КПК ТЗ", із додатковим шляхом, який проходить колесо. Результатом є розроблена геометрія роботи колісного рушія у циклі демпфування "автомобільним КПК ТЗ" провалу опорної поверхні. Цінність проведеного дослідження, результати роботи надають змогу зробити внесок у галузь автомобільного виробництва. Запропоновано модель для підвищення тягових можливостей транспортного засобу. Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.65
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|