Кальмус Д. О. Особливості роботи електровозного транспорту в умовах залізорудних шахт / Д. О. Кальмус, Ю. Б. Філіпп, Т. М. Берідзе // Мікросистеми, Електроніка та Акустика. - 2021. - 26, № 2. - С. 55-60. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.Наведено результати дослідження роботи шахтного електровозного транспорту (ЕВТ). Відзначено, що шахтні електровози (ШЕВ) є основним видом транспорту під час переміщення гірської породи у межах одного горизонту. Реалізація максимальної продуктивності ШЕВ зводиться до зменшення часу простоїв, що призводить до зменшення часу рейсу та збільшення середньої швидкості руху составу. Дослідження роботи ЕВТ в умовах залізорудної шахти показали, що основними факторами, що впливають на роботу ШЕВ є такі, що безпосередньо діють на електромеханічну систему у зоні контакту колеса з рейкою (коефіцієнт зчеплення), та пантографу з контактним дротом (рівень напруги живлення електроприводу). Тому вплив цих факторів необхідно обов'язково враховувати під час роботи ШЕВ. Інші фактори мають випадковий характер, і не діють протягом усього часу роботи електровозів, тому, для зменшення їх впливу, достатньою умовою є виконання запобіжних заходів, таких як упровадження систем плавного пуску, застосування алгоритмів енергоефективного управління, систем моніторингу та діагностики обладнання. Індекс рубрикатора НБУВ: И166-53 + И168.22
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|