Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000791509<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Єрмошенко М. М. Інформаційні технології аналізу даних у маркетингу : навч. посіб. / М. М. Єрмошенко, О. В. Нестеренко, І. Ю. Штулер; Національна академія управління. - Київ : Нац. акад. упр., 2021. - 141 c. - Бібліогр.: с. 140-141 - укp.Викладено основні відомості про інформаційні чинники маркетингової діяльності на підприємстві. Увагу приділено організації даних і знань, особливостям застосування моделей аналізу даних. Подано інформацію щодо особливостей архітектури інтелектуальних систем управління. Наведено огляд деяких програмних продуктів з аналізу даних, що пропонуються на ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 ф121.1 я73 + У010.322 ф я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА852976 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|