РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000791509<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Єрмошенко М. М. 
Інформаційні технології аналізу даних у маркетингу : навч. посіб. / М. М. Єрмошенко, О. В. Нестеренко, І. Ю. Штулер; Національна академія управління. - Київ : Нац. акад. упр., 2021. - 141 c. - Бібліогр.: с. 140-141 - укp.

Викладено основні відомості про інформаційні чинники маркетингової діяльності на підприємстві. Увагу приділено організації даних і знань, особливостям застосування моделей аналізу даних. Подано інформацію щодо особливостей архітектури інтелектуальних систем управління. Наведено огляд деяких програмних продуктів з аналізу даних, що пропонуються на ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 ф121.1 я73 + У010.322 ф я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852976 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського