Плющенко М. Ю. Темброво-фактурна специфіка транскрипцій за участю баяна чи акордеона композиторів Харкова кінця ХХ – початку ХХІ століття : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03 / М. Ю. Плющенко; Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського. - Харків, 2021. - 20 c. - укp.Вивчено транскрипційну творчість для різних народно-інструментальних складів за участю баяна / акордеона сучасних композиторів Харкова — Б. Міхєєва, О. Назаренка, А. Стрільця, що є першим системним науковим досвідом для сучасного українського музикознавства. Цю тему слід розглядати в контексті актуальних сучасних досліджень, присвячених українській національній музичній культурі, її "емблемним" репрезентативним явищам, серед яких провідне місце займає український народний оркестр, його генезис, шляхи професіоналізації, становлення та розвитку жанрово-стильової системи від фольклорних джерел до композиторської творчості. У зв’язку з цим здійснено огляд історії становлення та історіографії вивчення харківської регіональної школи народних інструментів, її баянно-акордеонного підрозділу; висвітлено генерацію музикантів, композиторські, виконавські, освітні традиції. Вивчено транскрипції представників харківської школи різних поколінь - Б. Міхєєва, О. Назаренка, А. Стрільця, що демонструють поєднання композиторської та виконавської майстерності, віртуозний концертний стиль, ретельне ставлення до збагачення сучасного професійного народно- інструментального репертуару за рахунок творів світової класики. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.46/.47-712.5(4УКР-4ХАР-2Х)52/6-81
Шифр НБУВ: РА449049 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|