Бігун О. М. Педагогічна підготовка майбутніх учителів середніх шкіл у коледжах Великої Британії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Бігун; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. - Переяслав, 2020. - 20 c. - укp.Дослідження присвячене актуальній проблемі педагогічної підготовки майбутніх учителів середніх шкіл у коледжах Великої Британії з перспективою розвитку вітчизняної фахової передвищої освіти, удосконалення її змісту, форм, методів, інноваційних педагогічних технологій. Здійснено аналіз сучасних підходів до професійного становлення майбутніх учителів середніх шкіл, уточено понятійно-термінологічний апарат досліджуваної проблеми, визначено сутність поняття "педагогічна підготовка майбутніх учителів". Окреслено основні компоненти педагогічної підготовки майбутніх учителів середніх шкіл: методологічний, змістовий, процесуальний, організаційний, технічний і практичний. Проаналізовано когнітивний, праксеологічний та аксіологічний складники педагогічної підготовки. Обґрунтовано ефективні методологічні підходи до педагогічної підготовки майбутніх учителів. З'ясовано, що структура педагогічної підготовки майбутніх учителів середніх шкіл Великої Британії складається з трьох основних компонентів, серед них: методика навчання фахового предмета, професійні знання та школознавство, педагогічна практика. Розроблено модель педагогічної підготовки майбутніх учителів у національних коледжах з урахуванням британського досвіду. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4ВЕЛ)710 + Ч471.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА446494 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|